h1

Läsarbrev – Linus om att äga en gul bil!

december 1, 2008

Vi söker som tidigare angett efter vittnesmål om hur det är att äga en gul bil. Om du har något att berätta maila oss på gulabilar@live.se

Vi har här fått ett brev av Linus som berättar hur det kan vara att köra omkring på vägarna i en gul bil.
____________________________________________

Hej!

Fick frågan på min blogg om hur det är att ha en gul bil. Som ni alla vet
så är det väldigt speciellt att äga en gul bil, överallt man åker så
vänder folk på huvudet och vinkar och tjoar. Dessutom är det ju många som
börjar slåss när jag far förbi, och det är ju inte alltid så roligt att
man orsakar slagsmål. Men då kör jag ett varv extra så att de kan slåss
lite till. Då blir det hela mycket roligare!

Ibland möter jag andra gula bilar. Vid vissa speciella tillfällen ser jag
till och med en annan gul bil av exakt samma modell som min. Det är inte
särskillt ofta, men när det händer så vet jag att det för något gott med
sig.

Jag skickar med ett exempel på när någon med samma bilmodell som min hade
parkerat på rutan bredvid.

Vänliga hälsningar

Linus
http://linuspalinjen.se

Linus bil!

_______________________________________

Tack för ditt brev och bilden på de gula bilarna!

En kommentar

  1. Hejar inte gulbilsägare på varandra, precis som busschaufförer?



Lämna en kommentar