h1

Smock på dig!

november 25, 2008

I serien gulabilepisoder i ditt liv kommer här ett telefonsamtal som som just hände mig!

Telefonen ringer på arbetsrummet- Ring ring!
Jag svarar: – Hallå!
Personen i andra luren: – Jo, hej! Det är jag Fru B. Jag ligger just bakom en Gul Ford KA så smock på dej! Det är visserligen knappt en gul bil men ändå. Sen skulle jag bara berätta att jag lagt pengarna jag lånade i ditt fack. Tack för det! Hej då!
Jag svara: Ja tack själv! Hej Då!

Sensmoralen av historien är att gula bil leken kan drabba dig när du minst anar!

Gul bilen på Er!

Kommentera

